love

Ett samtal på min rast på Lindex ikväll gav mig ett otroligt lyckorus. Det var min älskling som sa "Gissa vad jag har gjort?" Han hade beställt biljetter!!!!! Hit! Till mig!!!!!!!!!!!! Den 25 december kommer min kärlek hit. Så för er som inte visste detta så har jag alltså valt att vara kvar här i Bergen i jul för att jag blivit erbjuden så sjukt mycket jobbtider. Men som alex säger "Det är bara en jul av 100". Jag tycker fortfarande detta känns som ett bra val, bara för en enda jul! Och så blev det ju inte hundra gånger bättre av att min pojkvän kommer hit på juldagen? Åh vad jag kommer skämma bort honom!

17 days left.

De flesta (förmodligen alla) räknar ned till julafton, men jag räknar ned till den 25e. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback