Lørdag

Hallo! Är hemma från jobbet, tänkte laga lite mat men ändrade mig och sitter nu och njuter av kall pepparkaksdeg. Mmmh. Idag hade jag på mig en utav tröjorna jag köpte i onsdags. En vit stor tröja med ett tryck av en örn. Väldigt deilig.

Idag, innan jobbet, var jag på stan och köpte julklappar och en jävligt snygg halsduk till mig själv. Det var en rolig dag på jobbet och jag & sköningen Charlotte stängde. Förresten, måste berätta om damen jag hjälpte. Hon frågade om det var någon som kunde hjälpa henne hitta en bra & billig foundation och jag som har lite erfarenhet från det av H&M sa att jag gärna kunde hjälpa henne. Vi hittade en som passade henne perfekt och hon blev så glad att hon kramade om mig flera gånger och sa om och om igen "du er en engel, tuuusen takk!" När man får sån respons är det väldigt mysigt att hjälpa kunderna :-)

Sitter för tillfället och kikar på hotellbokningar åt mig och fille. 1200 nok är det billigaste jag hittar som har sängar kvar till de datumen han är här. Tyyyyyypiskt! Men antonia sa "vi löser detta nea", så jag är lugn. Sambon slutar snart, då ska jag ut och möta henne för att handla ingredienser till lussekatter som vi ska baka imorgon. Sedan blir det vinkväll här hemma hos oss, med alex som gäst. Kjempe kosligt!




Kommentarer
Postat av: johanna

sikken skönhet! vart har du köpt den??

2010-12-19 @ 00:10:48
Postat av: L

Tack sötis! Lindex såklart ;-)

2010-12-19 @ 03:32:48
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback