Mat för 300 nok, check

När jag kom hem idag från jobbet, så hade dem tydligen satt upp en stor svart port
framför trappan in till lägenheten. Den är både snygg och smart, MEN jag och vår
göteborgare till granne provade precis och våra nycklar fungerar inte så den står
alltså olåst och då jag förstår inte syftet med porten? Btw så var han tydligen
väldigt pratsugen idag och matade på med frågor, jag kunde inte tänka på annat
än min nuvarande spräng-huvudvärk. "Oj nu är jag hungrig, hade!" fick jag rycka
in med!

Har storhandlat mat, alltså jag snackar för nästan 300kr. Allt från pasta, grönsaker,
bröd och potatis till 4 stora Freia sjokolade. Även fast frukt är sjukt dyrt här i
Norge så är det något jag aldrig hållt mig från att unna mig. För det är något som
jag älskar och behöver! Clementiner och apelsiner är mina favoriter, så det är vad
jag oftast brukar köpa. Idag hittade jag en stor säck med clementiner i sådan där
inlindat rött snöre, då fick jag lite hemmakänsla och köpte den direkt! Nu ska jag
laga lite mat, trots min extrema huvudvärk som inte försvinner... Och jag behöver
verkligen massage.. var är du alex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback