Monday evening

Hejhej hemskt mycket hej. Allt rullar på, jag och antonia jobbar och står i! Håller på och lagar middag, mac & snitzel och en stooooor sallad. Egentligen hade jag velat äta min goda räk/pastasallad ikväll. Men SOM VANLIGT har jag låtit räkorna stå för länge öppnade i kylen så de hade gått ut.. Som förra veckan när jag skulle ta en köttbulle från mitt megastora köttebullepaket jag nyligen köpt och bara ätit 5 st från, då var den helt luden och söt. Ja, söt var den tills jag insåg att alla bullarna var ludna och att det alltså var mögel... blä! Bara att slänga. Precis som jag fick göra med mina dyra räkor idag! Och nu insåg jag även att mina gröna oliver hade gått ut, men dem ska jag äta nu ändå. Får se ifall jag slutar i matförgiftning (som alex, haha). Vi snakkes!

Hittade denna söta bild på mig och papi när vi var i Turkiet -07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback