Mysmorgon

Vaknade av Trines röst i luren. Hon undrade om jag kunde hoppa in på ett dagis, och det
ville jag ju självklart mer än gärna. Trivs så otroligt bra med alla söta norska barn. Den
avdelning jag gillar mest är 1-3, för de är absolut de mysigaste. Jag tackade ja till jobbet
och hoppade upp ur sängen och Trine började förklara vägbeskrivning osv, men så säger jag
efter en stund "fast jag börjar jobba på Stocash kl 15". Då fick hon ringa till dagiset och
kolla om det gick bra att gå så tidigt, vilket det dessvärre ikke gjorde. Så nu sitter jag här,
klarvaken, med en stor skål med havegrynsgröt och två mackor (en med skinka & en med
ägg/kaviar) och börjar inte förren kl 15. Men ärligt så har jag tusen saker att fixa innan!

På tal om trine/tryne, nu blir det två avsnitt av årets julkalender Gyllene Knorren.



Kommentarer
Postat av: y-y-yeah

Fyndigt där i slutet haha.

2010-12-09 @ 10:13:06
Postat av: L

Of course my horse ;-)

2010-12-09 @ 21:32:26
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback