"Så flink du er!"

Kom nyss hem från jobbet, eller jobben, och håller på att laga mat. Karbonader, potatis och fetaostsallad blir det ikväll för min del. Idag har jag jobbat 08-14 på kantine. Ja kantine var allt jag visste att jag skulle jobba med idag, så jag hade inga förväntningar. Hamnade på Kavli, de som gör Norge's kaviar, räkost, makrill, leverpostej osv. På ett utav deras lilla produktionslager här i Bergen, med cirka 100 anställda. Jag hjälpte alltså till i personalmatsalen där. Och det var riktigt kul. Grejen är bara den att jag ska jobba helt själv där på fredag, så idag var som en uppläring. På fredag ska jag laga både våfflor och korv med bröd, samt ställa fram smörgåsar med pålägg & kaffe till 100 hungriga arbetare. Helt alene. Det ska bli en spännande dag! När jag slutade fick jag skjuss utav en jag lärde känna under dagen till Storcash, där jag jobbade 14.30 till 18.00. Så nu är jag hemma och är värd god mat och slapp här i soffan framför tvn!

Så här söta var vi på jobbet igår, med tomteluvor och allt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt linnea. va söt du är!

2010-12-13 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback