Tack Halebop!

Skulle använda min svenska mobiltelefon igårkväll, men då stod det: Tryck in PUK-koden. Då
slog det mig att när jag och antis var och åt lunch på Ikea för x antal veckor sedan (innan
vi fått jobb och ett liv) så tryckte jag in fel PIN-kod tre gånger och tänkte "detta får bli
ett senare problem". Och ja, nu sitter jag här och idag är det mitt problem. Jag gick in på
Halebops hemsida, och det fanns massa saker man kunde göra för att få sin PUK-kod, men bara
ett sett ifall man befann sig utomlands. Så jag mailade dem och berättade min situation, och
får detta svar:

Hej Linnea

Vi kan skicka PIN och PUK kod till dig på din mail, men då behöver vi,
av säkerhetsskäl, svar på dessa frågor:

1. Hur laddade du ditt kontantkort senast?
2. Nämn något av dina senast ringda mobilnummer. (med riktnr och ej namn)
3. Vilket personnummer är registrerat på mobilnumret du vill ha koderna till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback