The Day.

Nu har jag dammat lägenheten, diskat allt från igår och tömt båda soptunnorna. Gör allt för att fördriva tiden så att det blir kväll och jag ska möta fille på perongen. Det här är ju faktiskt en dag jag längtat efter sedan jag lämnade Sverige den 12e oktober.

Nu ligger jag i sängen och kikar Happy feet, fast på norska. Hade aldrig sett den innan och den är riktigt mysig, men ibland lite läskig. För er som missat denna grymma låt så måste ni lyssna NU. The best! The time - Black eyed peas:


Kommentarer
Postat av: Aline

den här låten är sååå braa. Man blir så taggad av den :D

2010-12-26 @ 02:04:55
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå , hur har ni det? uppdatering tack!

2010-12-29 @ 02:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback