Uppdatering från julaftonen på Rosenberggaten.

Hela kvällen har bestått utav mysiga samtal och sms med nära & kära samtidigt som jag sett en och en annan julfilm på de norska kanalerna. Och öppnat några julklappar från mammi & sambon. Av mamma fick jag ett par snygga skor som jag velat ha men var för dyra och av antis fick jag en söt pyamas och en fin ring. En helt OK kväll helt enkelt.

Om ni frågar min mamma så skulle hon säga att jag aldrig skulle kunna föräta mig på lax. Jag har aldrig aldrig någonsin ätit "för mycket" lax eller sagt "nej jag orkar inte mer", utan alltid velat ha mer. Men idag gjorde jag det. Jag kan inte ens skriva om det här utan att må illa igen. Det blev helt enkelt för mycket av det goda. Det känns som att jag aldrig mer kommer kunna äta gravad lax igen..


Om jag inte sagt det så har jag min gamla dator nu igen. Det är roligt att kika igenom gamla bilder och nu precis har jag sett alla mina cambilder. Haha, hur sjutton orkade jag! Det är säkert huuuuundra stycken. Och eftersom det är julafton bjuder jag på några. Ni som följt min blogg sedan sommaren känner säkert igen några, men gud så fult det är att se dem efteråt:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback