En helvetes lång månad..

Nu är jag heeeeelt slut. Har jobbat från 07.45 till 21.30. På tre olika ställen!

Klockan 06.00 ringde klockan, efter 30 minuter steg jag upp likt en zoombie steg jag upp ur sängen för att göra havegrynsgröt i micron. Märker att inte micron fungerar, inte lampan heller. Förstod att en säkring gått, fanns inte så mycket att göra så jag sminkade mig och gick till bybanen. 07.45 var jag på plats och redo för min otroligt långa arbetsdag. Att ta hand om personalmatsalen gick jättebra idag och jag fick bara massa beröm. En kille som kunde svenska, norska, finska och engelska utantill älskade svenskar så han hängde med mig hela dagen. Halv tre var jag klar och satte mig direkt på bybanen till Storcash. Slutade 18 och hade lovat Julia tidigare under dagen att rycka in på Lindex, men hade inga kläder och hann inte hem emellan, så jag fick låna kläder av henne.

På bussen satt jag och räknade ut att jag har varit ledig 1 dag av 19. Och av dessa 19 har jag jobbat på två olika ställen per dag i 9 dagar. Sjukt bra pengar! Fick hoppa in imorgon 12-18 och sedan jobbar jag på både Storcash & Lindex varje dag t.om julafton. Sedan kommer min kaereste och då blir det holiday för mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback