2 days with papi

Hallå alla snyggingar.

Är hos lilla familjen i Stockholm, eller lilla och lilla, 5 st är vi ju nu när lollo inte är här. Jag och minsting syrran sitter vid datorn lite. Blev chockad när hon satte sig vid datorn bredvid, startar den och loggar in med lösenord. Hon är ju bara 5 år, men det kanske är normalt att kunna sådant nu i dessa dagar?

Idag har jag och papi varit i Sandviken och hämtat hem de sista sakerna i farmor & farfars gamla hus. De nya ägarna flyttar in på måndag, skönt att allt är klart, eftersom det nya huset här i Stockholm köptes för cirkus ett halvår sedan.

Igår när vi kom fram vid 12-tiden tog vi oss en snabbis på stan innan papi hämtade upp mig. Vi åkte ut till gamla stan och satte oss på en mysig restaurang. Jag älskar gamla stan, speciellt på vintern. Så himla mysigt! Tog även en långpromenix där ute och kikade lite, fick en snygg tröja och sedan fikade vi på American Cookies, som har världens godaste brownies med vaniljglass. Åkte hem och umgicks med familjen, och vid nio skulle jag läsa godnatt-saga för louise och då somnade vi båda två. Hade inte fått mycket sömn de senaste dagarna så jag var sjukt trött. Men nu är jag helt återställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback