Alla hjärtans dag

Dagen spenderades med min jobbarkompis maria, riktigt mysig dag med fullt sjå. Vi fick jättefina rosa blommor i en kruka av en man som är stammis. "Glad alla hjärtans dag till de goa tjejerna" Så himla gulligt. Blev hämtad av glenny när jag slutade, övningskörde en sväng och köpte 10 röda rosor till mami. Duschade, packade väskan och övningskörde hem till bec. Här har vi lagat middag, de blev oxfilé, potatisgratäng och lyxig sallad. Ett glas vin till det var pricken över i:et. Nu ligger vi i soffan och kikar filmen Catch and release, lite halvmysig film sådär. Planerar helgen som förmodligen blir att min pudding hänger med mig upp till Sthlm, vilket vore grymt kul! Gör upp planer med fille och co för eventuell utgång på fredag eller lördag, vore sjukt nice.

Imorgon ska vi fram på stan, shoppa lite och även ta en fika med julia och jessica. Ska även ringa vårdcentralen imorgonbitti p.g.a min hals, pallar verkligen inte mer nu. Så hoppas jag får en bra tid under dagen, inte för snet och inte för tidigt, för imorgon ska vi verkligen sova ut. Pusss från nea och bec


alla hjärtans dag present av mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback