gin and tonic

Gjorde mig själv besviken igår då jag letade i frysen efter något att laga och slutade med att jag värme en enportions fiskgratäng med potatismos. Fast den var riktigt god måste jag erkänna. Jag och bec myste hos mig, drack kaffe och bara snackade skit. Sedan tog vi kvällsmaten på donken och lite senare drog vi hem till fille. Det var jag, bec, fille och kalle. Vi drack Gin and Tonic och tjötade, riktigt trevligt. Imorse mådde jag inte tipp-topp men det var inte farligt, och vid 12 åt jag, syrran och mami lunch. Det var en försenad julklapp från oss, att bjuda mamma på lunch, och hon valde att äta på henry's. Så det blev en god skaldjurssallad och kaffe för min del och när hennes lunch slutade satt jag och syrran kvar och pratade om livet. Sedan traskade jag hem till min underbara vän antonia som jag inte träffat sedan hon åkte till idre.


helan o halvan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback