Helgen gick lite för fort

Hallå coolingar! Vilken jäkla helg. Det var fest för hela slanten som gällde i fredags, vilket gjorde oss rätt slöa på lördagen. Vi låg i sängen och myste i princip hela dagen. När alla gästerna hade åkt hem på eftermiddagen så började jag och bec städa, och olle lagade brunch åt oss. Åkte hem en sväng för att träffa familjen, eftersom jag inte träffat dem sedan onsdagen, duscha och äta god hemlagad middag. På kvällen åkte jag, bec och olle till grabbarna som hängde hos leksell. Det blev rätt hårt med deg.. film, godis, chips och dipp. Mysigt.

Idag vaknade jag vid 13-tiden, helt sjukt.. Men nu är mina batteriet åter laddade och jag är redo för lite psykologi-plugg. Vi har nämligen ett väldigt stort prov i det ämnet imorgonbitti, så det är vad jag ska ägna den följande timmen till innan jag går upp och äter glass. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback