Me & U - Cassie

Är den låt jag lyssnar på just nu, det var ett tag sen och jag ääääälskade verkligen den. Blev förvånad då jag fortfarande mindes texten utantill. Övningskörde för första gången sedan december ner till jobbet imorse och det gick utmärkt, inte ett enda kärringstopp. När jag slutade kl 15 så övningskörde vi lite grand mer och nu har jag duschat, ätit lite tårta med familjen och väntar på bec. Päronen ska till vänner på middag och syrran är på fest, så det är jag och bec ensamma hemma. Vi tänkte laga god mat, hyra film och bara mysa.

Det här lovet kommer att vara kopplat ihop med min vän rebecca. Inatt sover hon här men från och med imorgon packar jag min väska och flyttar dit under lovet. Imorgon, på alla hjärtans-dag ska vi mysa till det rejält. Trökigt att de snygga killarna är bortresta! Men vi om några kan underhålla varandra.. hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

woot woot!

2010-02-13 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback