It's fucking friday

Beställde hem kläder, smycken och bikinis från h&m igår med syrran. Sedan la vi oss i min säng och kikade film, blev en typiskt tjejfilm. Sedan hade jag tydligen somnat mitt i en mening, så då hade hon gått upp och lagt sig. Idag var vi i skolan för första gången på 2 veckor, vilket var ganska ovärt eftersom vi inte fick gå in i a-huset och hämta våra böcker. Så vi hade bara en lektion, ute i e-huset, då vi beställde våra studentoveraller. Grymt snygga kommer de vara!

Så när vi slutade vid lunch gick jag och bec och fikade med mathilde, evelina och gabrielle på 3b. Nu har vi precis käkat, drickan står på kylning och vi ska börja göra iordning oss. Sedan vankas go förfest, 18 års fest och sen förmodligen stadt. TGIF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback