Längtar

Hade jättemysigt med tjejerna igår. Det var jag, bec, julia och natali. Först var vi och bowlade och sedan handlade vi inför myskvällen. Blev film och tjöt hela kvällen lång. Lyckades somna innan 01, och sedan var det bara att gå upp för att hinna med bussen kl. 08.10. Det var hemskt, jag somnade 3 gånger på bussen och vaknade precis innan min hållplats..

På jobbet var det stressigt eftersom vi hade dagens. Men det var roligt, jag jobbade ihop med josse. Haha hon skulle fixa en ketchupflaska och slår den i bänken (utan lock) så de sprätte upp i hela ansiktet, då garvade jag kan jag lova. Runt 12-tiden får jag ett sms av bec att hon saknade mig.. hihi. När jag slutade kom kära bec och hämtade mig. Jag duschade, vi lagade middag och sedan låg vi i sängen och snackade hela eftermiddagen, rörde inte många fenor. Man blir trött av att göra,, ingenting.

Kom just hem till mitt egna hus, har inte varit här sedan i lördags haha. Mat håller på att lagas ute i köket (skönt att slippa göra det själva) och snart kommer beccis hit. Vi sover här inatt och åker med glenny in till stan imorgonbitti eftersom bussen till Skövde går redan kl 07.30. hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback