Nervös

Ojoj, varför denna höga statistiksiffra just idag? Det är ofta jämt antal personer som läser, men så ibland sticker statistikmätaren upp riktigt rejält, utan att jag gjort något speciellt. Men det är väl bara roligt antar jag.

I lördags var det fest som gällde och vi var hemma framåt 4 och somnade innan 6, så på söndagen var det deg som gällde. Jag och ika var själva hemma hela dagen så vi gjorde i princip ingenting förutom att mysa och sova i småperioder. Och framåt kvällen fixade mamma räkor, så vi dukade upp mysigt med ljus och gott bröd med skagenröra. En timme på kvällen lyckades vi faktiskt plugga lite och när hon åkte hem tog det inte mer än några minuter innan jag somnade. Så inatt sov jag 9 timmar men är ändå trött.

Efter skolan idag följde jag med antonia hem och har myst där tills nu, så nu ska jag sätta mig och läsa igenom mitt tal som jag ska hålla imorgon på 10 minuter. Är faktiskt riktigt nervös, vilket jag verkligen inte brukar vara inför redovisningar. Grejen är väl att jag inte får ha några stödord, utan bara några punkter att gå från. Nervit värre. Plugga skulle jag göra göra ja, sedan blir de nog förbi jessica en sväng och lämna en liten inflyttningspresent :)


Bild från leksell i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback