The two of us could run

Hej snyggingar!

Kom precis ut ur duschen och har fått i mig god gravad lax. Följde med min favorit hem efter skolan och har hängt där tills nu, jättemysigt. Nu plattar jag håret/lyssnar på hög musik som knappt hörs/kikar igenom matten. Vi har ju matte c prov imorgon, sjukt svårt. Hade jag vetat att denna matten var så obegripligt som den är så hade jag aldrig valt den kursen. Det är det enda som tyngt mig idag, annars har dagen varit perfekt. På håltimmen drog jag och några godingar i klassen till donken och sedan körde vi runt i stan med hög musik och försökte få så många som möjligt att dansa tillbaka. Lyckades rätt bra, även 80+ snörpte på munnen och viftade lite med händerna, haha.

Run - Vampire Weekend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback