Sjukling

Pallar inte att bli sjuk nu igen.. Var inte med på mina två gympalektioner idag, som jag har varje torsdag. Har rejält ont i halsen och känner mig krasslig, är inte konstig om jag får feber också som min syster legat hemma med i veckan. Sist jag hade halsinfektion var när vi var i thailand, vilket inte var längre än några veckor sen så jag är inte så sugen på att få det nu igen. Nu snart ska jag, bec, calle o petter till idrottenshus och se på basket. Sedan åker vi direkt till aulan och ser på filmmaraton, görmysigt ju. Nu ska jag kurera mig i sängen en stund tills föräldrarna kommer hem och lagar mat till mig. Blir en god glasstrut så länge.


Taggar inför party imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback