Söndag, redan??

Hur sjutton kan det redan vara söndag?? Helt galet vad tiden går fort. Vi har ju haft "lov" i två hela veckor nu. Igår hände en sjuk grej! Jag stod inne i badrummet och sminkade mig och så känner jag att väggarna, fönstren och golvet skakade. I cirka fyra sekunder, och de första sekundrerna trodde jag seriöst att det var jordbävning. Jag springer ut och kikar, då har hela snötäcket som legat på taget åkt ned. Och jääääklar vad mycket snö det var! Grannen kom ut och undrade vad som hänt, eftersom deras väggar också skakat. Lite ballt faktiskt.

Igår köpte jag och fille med oss pizza och cöla hem, så som det ska va en bakislördag. Kikade en go rulle och hade de gött. Imorse stekte jag ägg och bacon åt oss, och sedan gick vi på en långpromenix här i stenhammar. Nu har fille åkt hem och jag ska sätta igång och städa mitt rum. Verkligen storstäda. Plocka undan allt, slänga i tvätten, dammsuga, damma och byta till rena lakan. Till det spelas Eric Hutchinson - Back to where I was.

  
Vi vaknade upp av denna lappen igår, päronen verkar tro att jag är helt handikappad.


Det står (med stressig handstil och dålig svenska):
Lunch
1. Stek schnitzlar från hylla 2 i frysen
Till detta pommesfrites i ugn
På båda sakerna finns instruktioner på påsarna
OBS Glöm ej att äta frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback