Sportlov är till för att mysa

Nu ligger vi och kikar Forensic files och har precis ätit en god kycklingsallad som vi själva lagat. Idag har vi varit och fikat med julia & jessica, det blev en smarrig latte på 3b. Inhandlade även en vårjacka som jag känner mig väldigt nöjd med. Sedan åkte jag och bec till vårdcentralen där jag hade fått tid och jag blev väldigt besviken då det bara var virus, eftersom det har hållt i sig i snart 3 veckor.

Vi har trevliga planer inför morgondagen då vi ska bowla och ha vinkväll med brudarna. Nu snart ska vi ned till stan och hyra film inför kvällen, då vi ska äta fruktsallad och glass, med massa goa partyhattar. Vi har så mysigt så, jag och bec i detta stora hus. Om vi har tur får vi myssällskap ikväll också.


En grymt snygg bild(...) som precis blev upplags på fb
PS. FICK EN KEBABPITA OM JAG BÄRDE DEN RÖDA KEPSEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback