In school at the morning

Morning! Sitter i skolan redan nu, klockan är lite över åtta. Vi börjar inte förrän vid elva egentligen, men jag har mina arbeten på den här datorn i skolan så var tvungen att åka in tidigare för att plugga. Har missat otroligt mycket på den veckan jag var borta förra veckan. Nu sitter jag och skriver på min svenska debattartikel om dödsstraff och sedan ska jag skriva klart min ledaranalys. Matteprov har vi också, men som tur är har jag mina privata mattestödlärare så det skjuter jag upp lite, hehe.

Igår var jag, olle och beccis och gymmade på friskis. Efter att vi varit på donken och kört hem beccis så plockade vi upp john och körde runt hela kvällen. Det är så mysigt att bara åka runt, lyssna på musik och snacka skit. Kom hem rätt sent och det var meningen för att min tidsrytmen skulle gå tillbaka till det normala. Det fungerade ganska bra, för imorse vaknade jag bara kl 06. Åter till skolarbetet, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback