You found me

Blev jävligt sent igår, så nu är det inte mer än rätt att jag får några timmar mer sömn inatt. Idag har jag umgåtts med min vän Olivia, vi kikade andra filmen av Johan Falk och åt riktigt god mat. Vi var på ica innan och köpte kyckling, potatisgratäng och gjorde advokado o fetaost-sallad. Annars ikväll har jag tagit en långdusch, målat naglarna och städat lite i mitt rum. Snacka om ovärt inlägg, men en rolig grej är att jag och Glenny kikade en rysk rysare från 1970 förut, som handlade om en varulv som gick runt och gjorde brutala mord i en liten stad. Hahaha, sjukt jävla läskig var den i alla fall. Imorgonbitti ska jag, Beccis och Olle över till giraffen och gå runt i klasserna för vår marknadsundersundersökning. Nu går jag till sängs, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback