Helan går

Första gången som jag är ensam hemma i mitt hus sedan päronen åkte i fredags. Helt sjukt, men jag tycker inte om att vara ensam. Jag älskar att antingen ha någon nära mig på tu man hand, eller umgås ett gäng. Har aldrig varit ett stort fan av att sitta ensam och "njuta".

Idag vaknade jag och fille lite för sent, så det blev en stressig morgon. Hade dubbel körlektion och sedan jobbade jag kl 10-18.30. Eftersom det regnade kom bec och hämtade mig, vi åkte och handlade mys till kvällen men även mat till veckan. (bästa papi fixade pengarfrågan) Beccis åkte precis hem eftersom hon skulle jobba imorgon, så nu ska jag diska och fixa i köket lite tills mitt sovsällskap kommer, vilket är min älskade erika. Det ska bli så otroligt skönt med en ledig dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback