H&M

Tpp. UW. Call-off. Häst. Dubbel-häst. Prov. Osv... är de ord som är i mitt huvud 24/7 eftersom jag jobbat kl 09-18.15 varenda dag sedan förra tisdagen. Min första lediga dag är nu på söndag och den kan jag medge att jag längtar otroligt mycket efter. Längtar efter att slippa vakna av alarm och bara få sova till åtminstone klockan 10. Kom precis hem efter att ha varit ute och övningskört. Ska ta bort mitt nagellack, måla om dem och sedan lägga mig och läsa lite teori innan jag somnar.

Har inte tänkt på att blogga då jag sovit bort några dagar i rad. Hos beccis i lördags och sedan dess hos fille. Inatt och imorgonnatt vill jag sova hemma eftersom min familj snart åker utomlands. Utan mig. Jag ska vara hemma och jobba ihjäl mig. Imorgon tänkte jag lägga upp bilder på mina favoritplagg som jag köpt i veckan. hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback