Kha'y

Godmorgon alla bakisar.

Igår när jag kom hem från jobbet hoppade jag snabbt in i duschen, sminkade mig och lagade mat. Sedan kom bec, vi satte oss ute på min altan och drack rosé. Vid 8/9/10(?)-tiden fick vi skjuss hem till olivia. Hade en grymt rolig kväll med sköna människor! På natten traskade jag och pojkvännen hem till ett tomt hus. Blev verkligen jättesent och när jag vaknade imorse kände jag mig fortfarande full..

Det var hemskt att gå upp när fille låg och sov så sött i sängen. Så jag väckte han flera gånger och tvingade han prata och titta på mig, haha. Har på något sett lyckats jobba idag klockan 9-16. Började med att lägga en plåt som just kommit ut från ugnen på min arm så jag fick ett stort brännsår. Ajaj. Men en kebab sådär dagen efter sitter aldrig fel.

Kom just hem och hittade en lapp på köksbordet som min pojkvän skrivit till mig. Den var så gulligt skriven att jag började gråta. Åh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback