Snorsjuk

"Hur förkyld är du egentligen???" frågade Catti idag på jobbet. "Seriöst, 9 av 10!" Minns inte ens när jag var så här förkyld sist. Och det är mitt på sommaren, när det är som varmast? Helt knäppt. Känns dock att jag blivit ännu sämre efter att vi badade igår sent efter jobbet.

Hade jätteroligt på jobbet idag, men det var tungt som fan. Jag nös hela tiden och var tvungen att snyta mig var 10e minut (överdriver inte). Helt sjukt. Till sist blev jag nästan hemskickad, för jag kände själv att jag inte gjorde någon nytta. Man hörde knappt vad jag sa för allt snor. Så jag traskade hem till min vän Antonia. Fick nässpray och ett glas vin och vipps så mådde jag bra igen! Var på afterwork med brudarna på Café & bar. Hur mysigt som helst. Nu ska jag slagga, jobbar hela helgen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback