Stadtoteket

Wooooooooow, vad kul det var igår! Efter jobbet gick jag och satte mig på körskolan en stund och sedan traskade jag hem till amanada, där vi gjorde iordning oss och drack en varsin öl. Sedan gick vi som sagt på räkfrossan med erika, och bec. Stora, goda räkor med aioli, baguette, vindruvor, olika ostar, vattenmelon mm. Helt otroligt gott och prisvärt. Cirka 180kr för buffén och ett glas vitt. Efter maten stannade vi kvar på stadt och det kom fler roligt folk. Hade flyt och blev bjuden hela kvällen och lyckades bli full utan att ha rört min plånka. Jag och min pojkvän stapplade in här inatt vid cirkus halv tre. Vi höll på och skojade och rätt som det var råkade jag slå till han ganska hårt på näsan, så det började forsa ut näsblod. Hahahahahaha. Herregud. Imorse skulle fille börja jobba kl 8, men försov sig lite.. Så efter lite morgonmys åkte han iväg till jobbet. Idag har jag legat ute på altanen och stekt med babyolja. När fille slutar skulle han ha med sig en överraskning hem sa han. :) Först måste jag dock ta bussen till stan och lämna nyckeln på körskolan och hämta min cykel hos amanda. Sedan ska kvällen spenderas med min underbara pojkvän. Ne, nu har jag inte ätit något sedan räkorna igår. Kanske är dags att göra lite frukost. Later

SÖTT PAR?!

på filles dator lyckas jag aldrig få bilden i mitten, haha. Texten blir inte snygg den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback