sweet

Slutade jobbet klockan 17 idag, gjorde mitt sista ärende inför filles födelsedagspresent och sedan cyklade jag hem. Nu har jag städat hela huset. Eller alltså, diskat all disk som stod i diskhon, plockat upp mina kläder/hårprodukter/smink från hallen och bäddat om i päronens säng. Har ju bott ensam här hemma i över en vecka nu.

Igår hade jag lagat mat tills min pojkvän kom hem från jobbet. Till maten drack vi rosé med en härlig efterrätt. Senare på kvällen cyklade vi hem till min vän antonia där förfest vankades. Eftersom min chef hade ringt och bett mig jobba idag, så fick jag hoppa måndax-klubben. Så vid 23-tiden cyklade jag och fille hem till honom. Det var allt lite segt att gå upp imorse.


love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback