Tinnitus

Hello sunshines!

Har just ätit en stor portion pasta och köttfärssås efter att ha jobbat idag. Hade världens mysigaste kväll med min pojkvän igår. Vi möttes upp efter han slutade jobbet kl 17. Cyklade hem ihop och förbi matmaggan, där han köpte massa gott. Så när vi kom hem så grillade vi och åt utomhus. Hur mysigt som helst. Sedan kom en älskad vän förbi som var riktigt ledsen, så vi hade myskväll vi tre.

Imorse vaknade vi 07.55. Fem minuter tills fille började. Jag fattar inte hur han lyckas! Jag somnade om och vaknade av att filips farmor hade kommit och stod och vattnade blommorna. När hon skulle gå råkade hon larma fastän jag var kvar, så när jag ställer mig upp från sängen så går larmet. Otroligt högt! Det piper faktiskt fortfarande lite i mina öron. Efter att vi låst upp och larmcentralen samt yvonne ringt, så fixade det sig. Haha.


Älskling vid grillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback