utsliten?

Världens bästa svärföräldrar. Imorse hade Yvonne ställt fram en matlåda till jobbet åt mig. Och så regnade det, så Peter körde mig till jobbet. Plus att jag fick jordgubbar och bryggt kaffe till frukost. Så himla gulliga!

Igårkväll var vi ute och åt och drack på Krog och Compani för att fira att fille fyllde 18. Vi kom hem ganska sent och tänkte gå och lägga oss i sängen. Men istället, helt spontant, kom filips grabbar samt respektive över och så blev det förfest hos fille och vi började dricka öl. Kl 01 drog de vidare till strand medan jag gick och lade mig ensam, hade aldrig orkat jobba idag annars. Klockan 03.30 kom en full fille hem och myste med mig.. Haha.

Idag är jag helt slut. Verkligen. Orkar knappt skriva fullständiga meningar. Så det blir en massa punkter emellan. Har grillat med familjen och nu väntar jag på ett stycke bec och ett stycke kaffe från donken. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback