Världens otursdag

Minst sagt. Redan imorse efter att jag kommit tio minuter försent till jobbet sa jag till mina kollegor "det här är min otursdag". Jag hade glömt min antibiotika så var tvungen att vända och när jag väl kommer till jobbet så spricker min klänning, som precis varit på lagning. Som tur var fixade Anna den igen, så det löste sig och chefen var förstående. På min rast gick jag runt och plockade på mig x antal plagg. När jag väl ska dra kortet så står det "medges ej". Jag bara men ta bort några plagg då, så försökte vi med 200 kronor bara, ändå gick det inte. Det slutade med att jag endast fick köpa en tröja till fille, ett par trosor och brillor till mig. När jag sedan gör ett kontoutdrag på Sparbanken upptäcker jag att mitt konto är övertrassakerat..... Min dosa är borta och min familj utomlands. Även min pappa som inte svarar på mobilen. Toppen. Så ja, detta är min otursdag.

Cyklade hem till min pojkvän efter jobbet för att bli ompysslad lite. Nu lagar han mat åt oss. Du är bäst älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback