Börjar officiellt blogga idag igen!

Vilken vecka. Vilken jäkla vecka. Har varit otroligt mycket glädje men samtidigt en hel del tårar. Från studenten och dess veckor utav fester, skratt och gemenskap har jag fått minnen för livet. För studenten är bland de härligaste jag varit med om, någonsin! När jag har tid någon dag framöver lovar jag att lägga upp härliga bilder från våra upplevelser.

Har inte hunnit blogga på någon vecka eftersom jag faktiskt knappt hunnit vara nykter. Men nu är studenten över, de sista vi hade var balen i fredags. Vilket såklart var en helt underbar kväll, jag hade så sjukt kul så det är inte sant! På lördagen hade jag myskväll med mina brudar rebecca, olivia och julia. Sov ihop med pojkvännen och sedan fikade jag med några goingar från vår fd. klass förmiddagen därpå. På kvällen blev det en spontantripp till Skövde för att kika Sex and the city 2 med olle och jullan.

Idag har jag jobbat. Införskaffade mig två par skor, ett linne och en blus till Rhodos. När jag slutade jobbet kl 18 stod min pojkvän utanför med en bukett rosor med ett "Jag älskar dig-kort". Helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback