En annorlunda midsommarafton

Midsommarafton igårkväll var one of a kind. Jag och beccis låg hemma i soffan hemma hos mig. Åt massa onyttigt, kikade Skärgårdsdoktorn och tjötade. Jättemysigt. Vi var sjukt osugna på alkohol, trötta och behövde verkligen vila ut. Idag känner jag mig mer, levande. Kvällens flopp var att jag glömde bort att mina gratis sms hade gått ut, så jag gjorde av med 70kr på bara några timmar, haha.


(hittade precis kamerasladden)

Idag har jag sovit ut, övningskört ut till Källby och börjat packa upp lite smått. Nu har jag precis varit över hos grannarna och käkat grillat och druckit lite öl. Ska börja kika filmen The break up tills erika kommer, hon kommer hit efter att hon slutat jobbet. Imorgon ska vi troligtvis ut på sjön om det är fint väder. Och på kvällen kommer äntligen min pojke hem som jag saknar så hemskt mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback