För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten.. FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Hallå. Fasen nu vill jag bli frisk! Mådde riktigt dåligt de sista timmarna på Liseberg och hade hög feber när jag kom hem igår. Men förutom det hade jag en jättemysig dag i götet. Dock åkte jag hem och kurerade mig när vi kom hem, istället för att gå vidare till Stadt.

Imorse när jag vaknde hade jag ingen feber som tur var. Så jag åkte fram på stan, åt lunch med fille, rensade mitt skåp i skolan och beställde en snygg ring som jag önskar mig i studentpresent av mormor. Sedan har jag legat på altanen resten av eftermiddagen. Mår fortfarande inte helt bra så jag ska inte jobba imorgon. Måste verkligen bli sjuk tills nästa vecka för då är det för sjutton STUDENTEN är!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback