Honey, I'm home

Glad midsommar! Just hemkommen från Rhodos. Eller klockan sex imorse om man ska vara exakt. Hann sova cirkus 3 timmar innan min syrra kom in och väckte mig för att mysa lite. Eftersom jag inte ens hunnit sova sex timmar på två nätter i rad får vi se hur denna midsommarafton ska spenderas. Planeringen är ju att vi ska grilla, festa och sova hos jessica, men får se hur jag mår lite senare med tanke på vår alkoholförtäring under den här veckan. Vi har haft det helt jävla underbart i Rhodos, går inte ens att beskriva i ord! Helt otroligt roligt. En dag var vi på Rhodos vackraste strand Tsambica, en annan dag var vi på en partybåt ute på havet och varje kväll var det bargatan med helt galet mycket fest som gällde. Vi hade 50 meter till stranden och 200 meter in till staden. Har just ätit frukost och kikat igenom alla bilderna. Ska leta efter kamerasladden nu och när jag hittar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback