Jag är SJUK

Nu har det varit sjukt dålig uppdatering de senaste dagarna pga att studenten närmar sig och det har varit fest i princip varenda dag. Sista skoldagen var i torsdags, så nu har vi kört all in både onsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och hela tisdag morgon! Idag är det onsdag och jag är så jäkla sjuk så de finns inte. Så typiskt att jag blir det nu, dålig timing så in i helvete! Är såklart jätteledsen att jag missar ölbrännbollen idag.... Men det finns inget att göra än att ligga i sängen hela dagen och vänta på att bli frisk. Har legat här i snart 17 h, så snart ska jag gå upp och äta något. Efter det kommer härliga bilder från studentveckan att laddas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback