Måndag

Igår vaknade jag och tittade på min mobil som visade 08.52. Jag började jobbet kl 09.00! Hoppar upp ur sängen med världens panik medan jag skriker på mamma! Var på jobbet några minuter över nio som tur var. Efter jobbet skyndade jag mig hem och duschade. Sedan cyklade jag och coffe ned till stan med en räksmörgås och flera iskalla öl i korgen. Det blev myskväll med några goingar ute vid Småbåtshamnen. Efter det åkte jag och antis hem till henne och mös på hennes balkong. Till sist mötte jag upp min älskade pojkvän, så åkte vi hem till honom och mös. Idag har jag lunchat med fille, solat solarium och shoppat i Skövde med Olivia.

Blev en hel del shoppat inför dessa veckor. Jag köpte ett par stora strass-örhängen till balen, finskor, en snygg vit/silver ring, en leopard sporttopp (skall snart börja träna), en svart lång kofta, ett silver halsband och en zebra kort kort kjol. På vägen hem köpte jag och ika chips & dipp samt godis på Sommarkiosken. Sommarkänsla till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback