Onsdag

Första spontana kommentaren av jessica när jag kom till jobbet igår: "Wow, har du varit utomlands?" Haha. Hoppas brännan är kvar ett tag till, trots att jag knappt kommer kunna sola. Är ledig en enda dag under de närmaste 12 dagarna. Fett med cash!

Skulle upp kl 7 imorse, men hade glömt ställa om mobilen från Grekland-tid, så jag stod i duschen kl 6 imorse, vilket jag inte märkte att klockan var förren efteråt. Körlektionen imorse gick hur bra som helst, vilket kändes väldigt skönt. Gick direkt till jobbet och jobbade till kl 18.30. Bangar onsdagsklubben ikväll, är aldelles för trött och jobbar faktiskt imorgon. Eftersom jag är ensam hemma ska jag laga lite mat till mig själv nu. Får se vad det blir för något..


Längtar tillbaka till Rhodos med dessa härliga brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback