Rhodos om 2 dygn

Hallå godingar. Ligger i sängen och kikar Mia och Klara. Är helt slut efter att ha jobbat 9h. Dagen startade kl nio imorse med möte och världens godaste frukost som vår nya chef hade köpt! På lunchen var jag hos tandläkaren, utan fortfarande ett enda hål. Vi hade fått en väldigt stor leverans så jag jobbade kvar enda till 18 ikväll. Shoppade idag igen. Fick ett svart spets set, ett par skor och ett par shorts med mig hem. Nu ska jag börja packa lite smått och sedan åka hem till fille. Ska spendera sista natten med honom innan vi åker till Rhodos. Tänk, om 2 dygn sitter vi på en restaurang inne i Rhodos stad i bara klänning med god mat och drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback