Sjukis nea

Åh började gråta förut. Jag kikade finalen av Talang 2010. Det var en större, mindre snygg tjej som berättade att hon hade jättedåligt självförtroende. Jag tyckte så synd om henne, att hon inte trodde på sig själv fastän hon sjöng så vackert. Jag tror på mig själv, men jag kan ingenting! Haha skämt åsido. När de meddelade att hon hade vunnit titeln blev hon så otroligt glad att jag började gråta.

Är lite deppig för mina brudar är på 18års fest ikväll för vår goa lilla vän Natali och sedan ska de ut till Stadt. Eftersom jag fortfarande inte mår så bra orkade jag inte ikväll, så nu har jag myskväll med Glenny. Min pojkvän kommer om ett par timmar och gör oss sällskap. Tycker bilden nedan är så gullig för jag minns att vi tog den i början av då vi började träffas. pöss o kram


Den här bilden har jag när fille ringer/messar, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback