17.56

H-ej s-nyggingar! Jag lipar just nu, kikar Grey's då Danny dör precis efter att ha friat och Izzie ligger i hans famn och bara gråter.. Kom just hem, var och käkade på Sibylla med två brudar efter spinningen. Nu sitter jag och äter kladdkaka/kikar tv/läser igenom naturkunskapen. Vi har ett jättestort naturkunskapsprov imorgon eftermiddag.

Igår följde erika med mig hem efter skolan, vi åt snitzlar med pommes och kladdkaka med glass till efterätt. Sedan åkte vi för att kika lite bandy, men jag drog hem till fille vid halvlek. Där jag ställde upp på att se ännu en bandymatch, Villa-Hammarby. Imorse försov vi oss och vaknade vid halv åtta, precis som igår. Var hos tandläkaren imorse och fick betala de där sura 200 spännen för missad tid. Nu ska jag plugga maximalt för att sedan åka och säga hejdå till fille som åker imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback