Hard work work

H&m ringde in mig igår, så sammanlagt jobbade jag från kl 9 till 18.30. Efter det övningskörde jag hem till min söta pojkvän. Vi lagade mat och hade myskväll. Tycker om den grabben sjukt mycket. Imorse vaknade jag av att chefen ringde, så istället för en heldag med fille så fick jag återigen hoppa in på h&m. Men jag ska inte klaga, för det är jätteroligt, jag trivs verkligen där! När dagen var slut shoppade jag, som vanligt, upp summan jag tjänat, haha. Hoppas hoppas hoppas på sommarjobb.

Nu har jag jobbat varenda dag hela detta påsklov, så jag tycker faktiskt att jag förtjänar ett riktigt lov, som börjar redan imorgonbitti. För då går bilen upp till Sandviken, till mormor och kusinerna. På långfredagen kommer vår älskade papi och hämtar oss, blir lunch i Uppsala och sedan hem till Stockholm. Lördag-Påskfirande. Söndag-Middag hos fam. Runsiö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback