If you want more love, why don't you say so?

Oooj vad många läsare jag har fått nu det sista! Det är väl trevligt antar jag. Dock lite komiskt, eftersom jag aldrig gjort "reklam" för min blogg, utan bara velat att mina vänner och familj ska kunna läsa. Men nu kan den inte vara lika privat längre eftersom jag att många fler läser den.

Har gjort klart mitt träningspass som jag ska hålla nästan torsdag på Friskis & Svettis i kursen Pedagogisk ledarskap. Ska testa det på mamma imorgon först bara. Har verkligen hur mycket som helst att fixa imorgon, fattar inte hur jag ska hinna med allt. Ska bli så skönt att åka iväg och släppa tankerna på alla måsten.

Ligger och lyssnar på Heartbreak warfare vilket får mig att automatiskt tänka på fille. Saknar han jättemycket nu.

Kommentarer
Postat av: Josefine larsson

Mycket trevlig blogg linnea :)

2010-03-22 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback