Påsklov

Underbart med lov, det hade inte kunnat komma mer lägligt! Dock börjar mitt påsklov med två jobbdagar, men det ska bara bli roligt. Imorgon är det andra dagen på h&m för min del. Jobbade för första gången igår och det var riktigt skoj, så längtar faktiskt lite tills imorgon. På söndag ska jag jobba på macken som vanligt med maria. Så de blir tyvärr inga festligheter för mig imorgon, hade så gärna velat dra till strand.

Igår efter jobbet åkte jag hem till fille och imorse när alla började 8 låg jag kvar i sängen. Älskar att se någon tvingas gå upp medan man själv får ligga kvar i värmen, skadeglädje på hög nivå? Lexus kom upp och la sig i sängen och sedan somnade jag om. När jag vaknade senare var det ungefär 30 minuter tills bussen gick, så jag fick åka som jag var till skolan. Vi hade knappt några lektioner under dagen, så vi låg mest i soffan och myste. Gick tidigare från matten för att åka till donken ett litet gäng och nu är jag hemma med syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback