Oh, vilken härlig dag!

Godmorgon! Åhhh, kan inte beskriva med ord hur skönt det var att sova ut imorse.. Ligger fortfarande i sängen men ska strax upp och äta frukost. Ikväll blir det råpluggning för min del, verkligen pluggning på hög nivå med en spärrad facebook sida, hehe. För jag har hur mycket som helst tills just nästa vecka, och denna veckan har jag verkligen legat på latsidan, plus att jag är bortrest hela helgen.

Vilket underbart väder!! Strålande sol och 11 grader vamrmt. Idag ska jag och beccis ut till munkängarna som ligger uppe på kinnekulle. Vi ska ta en långpromenix, tjöta om allt o inget och äta hur mycket picknik som helst. Kommer bli otroligt mysigt.


Jag och bec första soldagen -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback