You found me

Hola!

Kom just hem från fille, som jag antar är ett obekant namn för er som följer min blogg, haha. Var på sparbanken 08.30 - 15.30 idag och sedan mötte jag upp min bec, tog en långfika på 3b. Jag var gör hungrig så jag tog en jättegod räksmörgås. Efter en stund joinade rasmus och jakob oss, och sedan tog vi fyra en sväng på stan. Sedan åkte jag hem till fille, där jag varit tills nu. Lilla fillen har gjort iordning frukost åt mig två morgonar i rad nu, han är för söt. Jag går bara upp och sminkar mig och när jag är klar står frukost framme och mackorna bredda. Men imorgon får jag sköta detta själv.. Tanken med det var att jag skulle sova själv och lägga mig i tid ikväll, för att verkligen sova och hinna bli frisk, så jag ska borsta tänderna och lägga mig nu direkt. Natti

Kommentarer
Postat av: lina

jaa, vem e fille :)? och vad hände med viktor och anton? eller jag kanske e lite efter haha. kram!

2010-03-04 @ 15:56:15
Postat av: Anonym

vilken fille? leksell?

2010-03-04 @ 20:36:58
Postat av: nea

yes :)

2010-03-09 @ 16:01:09
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback