Det absolut sista efter 12 års studerande

Shit. Vad imponerad jag blir av mig själv! Har skrivit klart naturkunskapen (yes bec, en kaffe till mig imorgon!) och skrivit nästan en sida i internationell ekonomi. Blir stressad när jag tänker på hur mycket som ska göras, men det är bara att göra lite i taget så löser det sig till slut. Detta är vad som ska göras inom två veckor:

Internationell ekonimi inlämning x 2
Marknadsföring -reklamfilm
Filosofi hemprov
Matte C nationellt prov
Svenska C -tal inför 100 personer
Naturkunskapsinlämning

Ligger och lyssnar på Darin's gamla låtar, hihi, var helt galen i den grabben ett tag. Det kan mina gamla Stenhammarspolare intyga! Nu blir det sängen för min del, så att jag så fort som möjligt blir frisk. För på onsdag ska det festas till ordentligt! Goodnight




haha vi var tvugna att ta en pussipuss bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback