Love is in the air

Är hur trött som helst, jag och fille la oss alldeles för sent inatt. Onsdagar gör man inte många knop i skolan. Så jag & antis tog långlunch och gick och käkade varsin stor kebabtallrik, cöla och kaffe. Supergott måste jag medge! Efter att ha haft klassråd och en mattelektion slutade vi, då gick jag & beccis och satte oss på 3B's uteservering. Med brillorna på och en filt var det hur mysigt som helst. Därefter gick vi och shoppade en snabbis, fick med mig ett par jeansshorts och en tunika hem.

Nu har jag dammsugit och dammat mitt rum (noga!), så nu kommer mamma bli överlycklig när hon kommer hem imorgon. Min familj är nämligen borta lite varstans inatt; båstad, göteborg och malmö. Fille kommer hit om någon timme, då ska vi steka hamburgare och dricka vin. Mysa till det lite extra på en fin onsdagkväll som denna.

Smile - Atomic Swing


kanske borde städa mitt skåp i skolan också, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback